sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Me tultiin voittamaan!

Mulla on ollut aivan mahtava viikko, on tapahtunut paljon hyviä ja ihania asioita, sekä tietty myös
niitä huonompiakin, mutta tällä viikolla on ollut aivan sairaan hyvä fiilis.   Maanantaina oli taas koulua, ja itse asiassa oli ihan kivaa mennä kouluun, kun en ollut pariin viikkoon ollut koulussa sairauksien takia. Maanantaina ei tainnut tapahtua mitään kummoista, ratsastamaankaan ei päästy, koska Annun jalka oli vielä aika huonossa kunnossa. 


Tiistaina paljastettiin tuon meillä koulussa olleen Plussilla Laskemaan -kampanjan voittajaluokka. Ja meiän luokkahan sen kilpailun sitten voitti. Oli kyllä aivan loisto fiilis ihan koko luokassa. Oon tosi ilonen, että meiän luokka pysty tsemppaamaan noin hyvin ja voitto maistuu aina voitolta. Olihan siellä myös pari toimittajaa, seuraavana päivänä poseerattiin sitten niin Vekkarissa, kuin Keskisuomalaisessakin. Enkun tunnilla mässäiltiin herkkuja, terveystiedossa meillä oli testi, josta sain tietää kolme minuuttia ennen testiä. Päivän päätteeks tein vielä rästiin jääneen äikän kokeen. 
Iltapäivällä Annu tais olla meillä ja tehtiin kaikkea hauskaa 


Keskiviikkona ei ollut aivan niin hyvä päivä, kuin muina päivinä, Matikan koe ei mennyt ihan niin kuin oli tarkoitus, olin tehnyt noin puoli koetta valmiiksi, kun opettajamme sanoi, että sai lähteä. Saimme onneksi tehdä koetta luokassa vielä hyvän aikaa, mutta menihän siinä sen verran paniikkiin, ettei hommasta tullut enää mitään. Soittotunnit menivät taas yllättävän hyvin. Huilu soi pitkästä aikaa ja pianonkin kanssa sujui. Jippii!

Torstaina olin aamusta ärsyyntynyt, mutta sekin laantui iltapäivää kohti. Torstai oli aikamoista touhotusta. Opon tunti oli sähellystä, niin kuin aina, ja sen jälkeen olikin kokoajan kiire. Milloin kokeeseen ja oli meillä kahviovuorokin siinä. Torstaina oli myös mun pikkusiskon 8v synttärit, joita juhlittiin illalla. Annukin oli meillä mukana juhlimassa.

Perjantaina oli kiva päivä. Perjantaisin mulla on muutenkin vain 5 tuntia koulua.  Sain pari koetta takaisin ja olin erittäin yllättynyt, että olin onnistunut kokeissa niinkin hyvin. Äikästä 9 1/2 ja Fyssasta 10. Pääsin jo yhdeltä kotiin ja kahden maissa mulla oli Instrumentariumissa aika optikolle. Kävi sitten niin, etten saakaan uusia laseja, vaan mun näkö onkin hyvä, vastoin kuin esim. terveystarkastuksessa tammikuussa todettiin. Mun eno tuli myös meille perjantaina kylään ja mun rakkaista talvikengistä meni vetoketju lopullisesti rikki. Mulla ei nyt sit oo mitään kivoja ja siistejä talvikenkiä. :(

Lauantaina kävin aamulla katsomassa cittarista uusia kenkiä, mutta eihän siellä mitään ollut. Illemmalla Annu tuli meille yökylään ja oli kyllä aivan mahtava ilta! Käytiin yhessä saunassa ja sitten popitettiin Ruotsin Melodifestivalenin finaalia, josta siis Ruotsi valitsee edustajansa euroviisuihin. Oli kllä kovatasoinen kilpailu, ja vaikkei mun suosikki esitys voittanutkaan, sai Ruotsi todella hyvän edistajan euroviisuihin. Valvottua tuli taas aika myöhään, mutta oli kyllä täydellinen ilta ja yö.

Tänään, Sunnuntaina herättiin Annun kanssa yheksän jälkeen, päätettiin sitten lähteä Himokseen ja kun saatiin kyyti asiat selvitettyä, lähettiin Himokseen mun pikkusiskojen kanssa. Oli kyllä kiva laskea pitkästä aikaa kkunnolla niissä helpoissa sinisissä rinteissä (muihin kun ei oikein mun siskojen taidot vielä riitä). Niissä helpoissa rinteissä tuli kuitenkin hirveän hyvin tutustuttua noihin mun suksiin ja katottua tekniikkaakin.  Ja lopputuloksena oli täydellinen päivä. Veerakin tuli jossain vaiheessa meidän mukaan laskemaan ja oli kyllä sairaan kivaa. Viimesissä laskuissa mä huomasin, että noi mun uudet sukset toimi. Mä osasin laskee niillä ja ne tuntu hyviltä. Olen erittäin tyytyväinen!
Nyt ollaan sitten katsottu Skyfallia, kun iskä sen osti meille DVD:nä perjantaina. Ite en oikein leffasta tykännyt, mutta nyt on sekin nähty. Huomenna alkaakin sitten TET-viikko, jonka vietän päiväkodissa. Tsao!

2 kommenttia:

  1. ääää... Oliks teiän ihan pakko voittaa se ku mä oon täällä ? No ei, onnee vaa tielle muille varmaa iha kiva päästä päiväks Himoksee :D
    Ja hei, menkää laittaa mun kysymyspostauksee kysymyksiä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä armi, ettet sä pääse meiän kanssa Himokseen. :(
      En kerennyt laittaa kysymyksiä :/

      Poista