perjantai 1. maaliskuuta 2013

Ideapark



Ei ole taas hetkeen tullut kirjoiteltua. Olen kyllä monta kertaa mennyt tietokoneelle ja avannut bloggerin teksti editodin, mutta tekstiä vaan ei synny. Olen pikkuhiljaa tervehtynyt, tiistaina kävin lääkärissä, tai oikeastaan terveydenhoitajalla, koska lääkärille ei saanut aikaa. Ei me sieltä oikeastaan mitään tietoa tästä mun sairastelusta saatu, labraan ne lähetti ja sitten keskiviikkona piti soittaa tuloksia. Ja verikoe tulokset olivatkin aivan normaalit. Eli ei saatu syytä mun flunssalle, mutta nyt se on onneksi ainakin lähes loppu. 


Keskiviikkona ja torstaina ei sitten taitanut tapahtua mitään kummempaa. Jotkut kuvat käytiin jompana kumpana päivänä pihalla ottamassa. 


Tänään otimme perheen kanssa suunnaksi Ideapark, jonne lähdimme matkaan jo aamulla puol kymmenen aikaan. Ostoksia tehtiin kovasti, ittelleni mukaan tarttui kahet housut (alhaalla kuva), kaksi perus t-paitaa, rukkaset lasketteluun ja ratsastukseen. Iskä etsi myös laskettelusuksia, kun mä oon  ottanu joskus ne sen sukset käyttööni. Top-Sportissa olikin sitten alennusmyynti, kun siellä vaihtui kauppias. Iskä ei sieltä löytänyt suksia, mutta naisten malleja siellä oli useampi, joten ostettiin mulle sitten uudet laskettelusukset, joten iskä saa vanhansa takaisin. Jos nyt hyvin käy, pääsenkin niitä sunnuntaina rinteeseen kokeilemaan. Ostettiin myös verhokangasta, josta tehdään mulle uudet verhot mun huoneeseen.  

Siniset: H&M, 14,95€    Mustat: Kappahl, 29,90€
Neljän jälkeen oltiin takaisin kotona. Olin myös jonkin aikaa tuossa äsken pihalla touhuamassa. Nyt aion loppuillan tuijottaa televisiota ja lepuuttaa jalkoja, jotka ovat kieltämättä aika poikki koko päivän kestäneen kävelyn jälkeen. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti