tiistai 23. heinäkuuta 2013

Muuttopuuhissa


Ajattelin kirjotella teille tänään tällaisen kuulumispostauksen, kielimatkapostauksia tuutte saamaan vielä pari myöhemmin. Sen jälkeen kun oon palannut kielimatkalla mulle ei periaatteessa oo tapahtunut mitään, mutta siltikin on. Suunnitteilla on paljon asiaa, toivon mukaan päästään toteuttamaan niitä vielä tän kesän aikana! 
Viime keskiviikon jälkeen olen nukkunut, pakannut muuttolaatikoita, nukkunut, purkanut muuttolaatikoita. Kavereitakaan en oo paljoa kerinnyt näkemään, mutta suunnitteilla on onneksi kaikenlaista kivaa! 
On jännä juttu, kuinka paljon kolmen viikon aikana tuli kerättyä univelkaa. Olen nukkunut viikon aikana yöunia, jotka ovat kestäneet n. 10-13 tuntia ja sen lisäksi usein vielä päiväunet jossain vaiheessa päivää. Perheeni oli jo varma, että olen sairas, mutta mitä olen muiden kanssa jutellut, en ole ainoa joka on potenut väsymystä reissun jälkeen. 



Tänään ohjelmassa oli jotain muutakin, kuin muuttolaatikoiden purkamista, sillä tapasin Kiian tänään kaupungilla. Oli tosi mukavaa nähdä pitkästä aikaa! Suuntasimme Kiian kanssa Eloselle, jossa söimme hieman pullaa ja istuimme pari tuntia. Päätimme sitten lähteä Eloselta ja suuntasimme parin mutkan kautta ensin ottamaan muutamat valokuvat ja sen jälkeen meille. Kaikessa yksinkertaisuudessaan oli mukava päivä. 
Huomenna lähden reissuun Jyväskylään, jonne lähden tapaamaan paria kriparikaveriani. Saa nähdä tuleeko siellä otettua valokuvia, jos tulee saatatte saada jonkinlaisen postauksen siitäkin vierailusta. 

1 kommentti:

  1. Olis kiva jos pystyisitte postailemaan enemmän :)
    Tää ei ole kyllä muistuta yhtään mitään yhteisblogia, jos toinen vaan kirjottaa ja toinen sillon tällön jotain mistä kaikki ei ymmärrä mitään. :)

    VastaaPoista