tiistai 16. lokakuuta 2012

Hei, hei Suomi!

Kello on vähän yli kuusi. Olen nukkunu viime yönä n. 4 tuntia ja herännyt neljältä. Siihen nähden olen yllättävän virkeä. Nyt odottelemme lähtöä täällä Helsinki-Vantaalla. Koneemme lähtee Osloon 7.15 ja olemme Oslossa Suomen aikaa 8.45, paikallista aikaa 7.45. Tunti pitäis täs viel saada kulutettua, tai puolituntia, koska puolentunnin päästä pääsemme koneeseen.

Nyt lyhyesti eilisestä ratsastustunnista, josta Annu kertoo teille kuvien kera myöhemmin. Menin siis taas Pintuksella ja ai, että kun oon tyytyväinen siihen tammaan. Vaikkei kaikki sujunutkaan täydellisesti, saimme myös paljon onnistumisia ja mikä parasta sain sen rauhottumaan ja rentoutumaan tunnin lopuksi, ravilisäysten jälkeen.
Nyt sanon teille hei, hei! Nähdään taas perjantaina!

4 kommenttia:

  1. Moikka! Mä oon ollu Pintuksen ylläpitäjänä kahtena viime talvena ja olis kiva tietää, mitä tammalle nykyään kuuluu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Pintus asuu tosiaan tällähetkellä touhuntähdessä (touhuntahti.net) se on sellainen pieni talli, jossa on myös pienimuotoista tuntitoimintaa. Olen sillä nyt muutaman kerran ratsastanut tunnilla ja pidän siitä kyllä kovasti! Reipas ja tosi herkkähän se on, mutta silti todella mukava!

      Poista
    2. Reipas ja herkkä se todellakin on, vaikka välillä vähän sählä :D Tee joskus videopostaus tai joku sun ratsastustunnist :))

      Poista
    3. Kyllä me varmaan Annun kanssa tehdäänkin, jossain vaiheessa, jos kehtaamme laittaa omaa ratsastustamme videon muodossa nettiin.. Pitää katsoa. Voitaisiin ehkä tehdä tässä sellainen kooste ratsastusvideo muutamasta edellisestä ratsastustunnista : )

      Poista