tiistai 25. kesäkuuta 2013

ihku-pihku hehkutus

"Kaatuukohan tää penkki?" Ei kaatunut
Viimeinen päivä ennen lähtöä. Niin, multa ei varmaan tarvitse ees kysyä jännittääkö. Jännittää, ja paljon. Huomenna meikä hyppää junaan ison laukun kanssa vähän vaille ykstoista ja suuntaa Keravan asemalle parin junanvaihdon kautta. Torstaina herätys tulee olemaan todella aikaisin, ja suuntaamme Kaisan kanssa Helsinki-Vantaalle jo ennen kuutta.  Mutta, sitä ennen palataan hieman taaksepäin.

Viimeksi kuin kirjoittelin teille, hermoilin kaikesta. Vakuutuksista, pakkauksesta ja vaikka mistä muusta. Mutta, kaikki on saatu hoidettua. Mulla on nyt matkavakuutus, tavarat on onnellisesti matkalaukussa, olen käynyt vaihtamassa rahaa pankissa, ostanut adapterin ja niin edelleen. Tänään olen hoitanut loput asiat matkaan liittyen ja nyt olen valmiina lähtöön. Valmiina kohti kolmea viikkoa, joita tuskin tulen unohtamaan ikinä, käy siellä sitten miten tahansa. 

Kun ei kuviin saa millään hyvää ilmettä, voihan sitä sitten ihan tarkoituksella
pelleillä ja ilmeillä. 
Annu tuli sitten illemmalla meille ja vaihdettiin kuulumisia. Raahattiin sitten mun sisko pihalle ottaan meistä jotain kuvia, mutta tuttuun tapaan meidän yhteiskuvat ei oikein meinanneet onnistua... Valittiin myös tosi hyviä paikkoja kuvata, kiivettiin kaikkialle, vaikka ei se noissa kuvissa näy, kun sisko otti vaan tollaisia kuvia, missä 
me näytään vaan navasta ylöspäin, eli oltais periaatteessa voitu vaan seistä tossa nurmikolla. Mutta eipä se haittaa. : ) 

Annu lähti, kävin ite saunassa ja no, sitten avasin koneen ja aloin tekemään tätä postausta. Kello on noin kymmenen illalla, ja aion vielä pakata käsimatka-tavarat, latureita matkalaukkuun ja ottaa passista kopiot. Sitten olen tehnyt kaiken matkaa varten, sitten täytyy vain odottaa, että yli puolen vuoden odotus palkitaan! 
Ja MÄ PÄÄSEN ENGLANTIIN! 
Ja nyt kun te kaikki huokaatte helpotuksesta, että nyt loppui tää mun englanti sitä, englanti tätä -juttu hetkeksi, niin kerron teille, että mitä luultavammin bloggailen teille myös sieltä käsin, ainakin pari kertaa.  

Päivän paras kuva, ikävä tulee, seuraavan kerran tapaamme 4 viikon kuluttua

2 kommenttia: